Reklamace

Zde najdete informace o reklamaci zboží

Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu ihned po převzetí zkontrolovat a bezodkladně informovat prodávajícího o případných zjištěných vadách.

Všechny reklamace musí kupující uplatnit nejpozději do konce záruční doby. V oznámení o reklamaci musí zákazník popsat zjištěné vady zboží.  Reklamaci včetně vadného zboží kupující zašle na adresu prodávajícího: Smart Press, s. r. o., Velflíkova 1417/12, 160 00 Praha 6, případně ji po telefonické dohodě doručí osobně tamtéž.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Zůstaňte v obraze

Nezmeškáte naše novinky, autogramiády, besedy a akce.

S registrací souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.

To top